Podívej se, jak může vypadat Tvoje změna s Dietou OXY na příkladu jednodenního jídelníčku na 1600 kcal. Pamatuj však, že každý, kdo se rozhodne pro změnu s OXY, dostává svůj vlastní jídelníček přizpůsobený jeho potřebám – i s určením potřebné kalorické hodnoty a druhů jídel.

Přesvědč se, že boj o dosažení nejlepší verze vlastního já je s Dietou OXY jednoduché, chutné a příjemné!

Podívej se, jak může vypadat Tvoje změna s Dietou OXY na příkladu jednodenního jídelníčku na 1600 kcal. Pamatuj však, že každý, kdo se rozhodne pro změnu s OXY, dostává svůj vlastní jídelníček přizpůsobený jeho potřebám – i s určením potřebné kalorické hodnoty a druhů jídel.

Přesvědč se, že boj o dosažení nejlepší verze vlastního já je s Dietou OXY jednoduché, chutné a příjemné!

vzorový jídelníček

Individuální nastavení

Dieta OXY je online dietou, ke které můžeš mít přístup pomocí aplikace v chytrém telefonu! Je postavena na individuálním nastavení. A právě proto je tak účinná! Každý z nás si klade jiné cíle a i startovní čáru máme všichni někde jinde.

Ty určíš, jak bude vypadat Tvoje dieta, počínaje nastavením cíle: – redukce tělesné hmotnosti – udržení stávající tělesné hmotnosti – přibrání na váze

Tvůj vlastní cíl, v kombinaci s váhou, pohlavím, mírou fyzické aktivity a výškou musíme vkomponovat do výpočtu kalorické hodnoty. Pro každého z nás je jiná!

Den s dietou OXY

Dobrá dieta ale není jen o správném výpočtu kalorií. Jde samozřejmě i o to, aby nám vyhovovala i po kulinářské stránce. Zhubni, ale jez to, co máš rád, to je jedno z našich nejdůležitějších pravidel.

Kdykoli v průběhu diety můžeš změnit vybranou variantu. Nedojde tím k žádnému přerušení nebo opoždění Tvé diety. To ale není vše! Měnit můžeš i jednotlivé recepty! Jak to funguje?

Představ si, že kontroluješ svůj jídelníček na daný den a hle… čokoládové pancakes k snídani. Čokoládu zbožňuješ, ale nemáš chuť na sladký začátek dne – chceš něco konkrétnějšího, třeba tousty. Žádný problém! Stačí použít volbu VYMĚŇ. Jedním kliknutím se dostaneš k seznamu jiných receptů, s podobnou kalorickou i nutriční hodnotou. Jednoduše si vybereš něco, na co máš větší chuť!

Den s dietou OXY

Přišel čas… nakupovat! I pro tento případ máme pro Tebe neocenitelného pomocníka v podobě NÁKUPNÍ SEZNAM. Díky němu se ve Tvém košíku objeví jen ty potraviny, které opravdu potřebuješ! Je generován automaticky a zahrnuje seznam produktů na celý den, víkend nebo měsíc. Ty rozhoduješ!

Den s Dietou OXY

Samotná dieta se skládá ze čtyř fází:

  • Týden 1 DETOX – neboli každodenní dávka koktejlů, ovoce a zeleniny, které očišťují Tvůj organismus a připravují ho k dalším krokům – bez něj ani ránu!

  • Týden 2 FAT BURNING – zvyšujeme dávku bílkovin a startujeme metabolismus – neboj, množství bílkovin v průběhu diety je natolik velké, aby dobře nastartovalo spalování tuků, ale pořád tak malé, aby neuškodilo Tvému zdraví, které v OXY je samozřejmě na prvním místě. V této fázi sázíme především na zvířecí bílkoviny, např. drůbež a vejce.

  • Týden 3 STEP – je druhou fází, ve které zvyšujeme dávku bílkovin, zavádíme však větší množství bílkovin rostlinného původu – zamiluješ si jídla s čočkou, cizrnou, fazolemi a hráškem!

  • Týden 4 BALANCE – vracíme se k rovnováze mezi bílkovinami, sacharidy a tuky. Nyní se do hry vrací i ovoce a zelenina, které byly v průběhu předchozích dvou vysoce bílkovinných etap znatelně omezené.

Tyto fáze můžeš opakovat bez omezení, až do chvíle dosažení určeného cíle. Když dosáhneš svého cíle, přichází čas na dodatečnou výstupní fázi – STABILIZACE. Díky ní se vyhneš „jo–jo efektu“!

Podpora a motivace

Uvědomujeme si, že v průběhu diety můžeš mít spoustu nejrůznějších otázek a pochybností. Proto taky po celou dobu diety máš k dispozici tým dietologů OXY. Své dotazy můžeš odesílat pomocí speciálního formuláře nebo na našich profilech na sociálních sítích. Celou dobu budeš pod profesionálním dohledem!

Dáváme Ti možnost poznat jiné lidi, kteří stejně jako Ty bojují o nejlepší verzi vlastního já – za tímto účelem vznikla speciální, motivační skupina na Facebooku. To je místo které tvoříme spolu s Vámi! Poděl se s ostatními receptem, vědomostmi, zkušeností, nebo se zúčastni nejrůznějších soutěží! Najdeš nás zde.

Nic Tě ale nezmotivuje víc, než sledování vlastních úspěchů. Na svém účtu Dieta OXYnajdeš speciální záložku, určenou k doplňování údajů z měření vlastního těla. Každý centimetr méně znamená krok blíž k cíli!

Den s Dietou OXY

Jednodenní vzorový jídelníček

Postačí pouze chvilka a individuálně sestavený jídelníček je dostupný na Tvém účtu, na internetové stránce Diety OXY.

Na každý den Tvé změny je naplánováno 5 receptů na chutné a syté pokrmy:

  • snídaně

  • ranní svačinka

  • oběd

  • odpolední svačinka

  • večeře

Velmi důležité je to, aby nebyl vynechán žádný pokrm. Pouze dodržování pravidel Ti přinese efekty, o jakých sníš!

Níže je uveden ukázkový jídelníček OXY Classic na 1600 kalorií

Snídaně

467 kcal, bílkoviny 23 g, tuky 17 g, sacharidy 59 g

Sladká omeleta

Ingredience:

  • vajíčka – 2 ks, 100 g
  • ovesné vločky – 4 lžičky, 40 g
  • mléko 1,5% – 5 lžiček, 50 ml
  • máslo – ½ lžičky, 2,5 g
  • banán – ½ ks, 100 g
  • bílý jogurt – 3 lžičky, 75 g

Způsob přípravy:

  1. Vajíčka rozbít do misky, přidat mléko.
  2. Přidat ovesné vločky a vše zamíchat.
  3. Omeletu osmažit z obou stran.
  4. Podávat s jogurtem a plátky banánu.

Ranní svačinka

201 kcal, bílkoviny 10 g, tuky 4 g, sacharidy 33 g

Jahodový milkshake

Den s Dietou OXY

Ingredience:

  • mléko 1,5%, 240 ml
  • jahody, 120 g
  • včelí med – 1 lžička, 12 g
  • skořice – špetka
  • ovesné otruby – 1 lžička

Způsob přípravy:

  1. Ovoce dát do mixéru, přidat ostatní ingredience a rozmixovat.

Oběd

466 kcal, bílkoviny 30 g, tuky 21 g, sacharidy 45 g

Pečený losos

Ingredience:

  • losos – 120 g
  • citrón – plátek, 10 g
  • pepř – špetka
  • mořská sůl – špetka

Způsob přípravy:

  1. Rybu umýt a okořenit.
  2. Usmažit na pánvi nebo péct v troubě při 180°C kolem 25 minut.
  3. Připravenou rybu pokapat citronovou šťávou.

Pečené brambory

  • Ingredience:
  • brambory – 2 ks, 180 g
  • olivový olej – 1 lžička, 5 ml
  • tymián – špetka
  • mořská sůl – špetka

Způsob přípravy:

  1. Brambory oloupat a nakrájet na osminky.
  2. Pokapat olejem, posolit a posypat tymiánem.
  3. Péct při 180°C kolem 40–50 minut.

Rajčatový salát

Ingredience:

  • rajče – 2 ks, 160 g
  • cibule – ¼ ks, 27,5 g
  • černý pepř – špetka
  • mořská sůl – špetka

Způsob přípravy:

  1. Rajčata nakrájet na osminky a posypat cibulkou a kořením.

Odpolední svačinka

178 kcal, bílkoviny 3 g, tuky 6 g, sacharidy 33 g

Sušené jižní plody

Ingredience:

  • vlašské ořechy – 2ks, 8 g
  • sušené meruňky – 2ks, 20 g

Ovoce

Ingredience:

  • kiwi – 2ks, 150 g

Večeře

300 kcal, bílkoviny 7 g, tuky 14 g, sacharidy 44 g

Rajčatový krém

Den s Dietou OXY

Ingredience:

  • nakrájená rajčata ve vlastní šťávě – ¾ sklenice, 180 g
  • mrkev – 2ks, 90 g
  • cibule – ½ ks, 55 g
  • česnek – 1 stroužek, 5 g
  • olivový olej – 1 lžíce, 10 g
  • voda – 1 ½ sklenice, 360 ml
  • sušené oregano – špetka
  • sušený tymián – špetka

Způsob přípravy:

  1. Mrkev a cibuli oloupat a nakrájet na kostky a česnek na plátky.
  2. Na pánvi rozehřát olej a smažit cibuli a česnek kolem minuty.
  3. Ingredience přemístit do hrnce, přidat mrkev, vodu a vařit dokud vše nezměkne.
  4. Přidat zbylé ingredience a povařit.
  5. Rozmixovat polévku na krém.

Česneková topinka

Ingredience:

  • celozrnný žitný chléb – 1 krajíc, 40 g
  • olivový olej – ½ lžičky, 2,5 ml
  • česnek – ½ stroužku, 2,5 g

Způsob přípravy:

  1. Krajíc chleba zapéct v troubě nebo toustovači.
  2. Olivový olej smíchat s prolisovaným česneke a polít pečivo.

Teď už vidíš, jak je cesta k cíli s Dietou OXY jednoduchá a příjemná. Protože OXY je jednoduše zdravý životní styl