Podívej se, jak může vypadat Tvoje novoroční změna s Dietou OXY na příkladu jednodenního jídelníčku na 1600 kcal. Pamatuj však, že každý, kdo se rozhodne pro změnu s OXY, dostává svůj vlastní jídelníček přizpůsobený jeho potřebám – i s určením potřebné kalorické hodnoty a druhů jídel.

Nový rok je ten správný čas na to, abyste se pustili do výzvy a bojovali za nejlepší verzi sebe samého! Přesvědč se, že boj o dosažení nejlepší verze vlastního já je s Dietou OXY jednoduché, chutné a příjemné!

vzorový jídelníček

Individuální nastavení

Dieta OXYje online dietou. Je postavena na individuálním nastavení. A právě proto je tak účinná! Každý z nás si klade jiné cíle a i startovní čáru máme všichni někde jinde.

Tvůj vlastní cíl, v kombinaci s váhou, pohlavím, mírou fyzické aktivity a výškou musíme vkomponovat do výpočtu kalorické hodnoty. Pro každého z nás je jiná!

Den s dietou OXY

Jednodenní vzorový jídelníček

Postačí pouze chvilka a individuálně sestavený jídelníček je dostupný na Tvém účtu, na internetové stránce Diety OXY. Na každý den Tvé změny je naplánováno 5 receptů na chutné a syté pokrmy:

  • snídaně
  • ranní svačina
  • oběd
  • odpolední svačina
  • večeře

Velmi důležité je to, aby nebyl vynechán žádný pokrm. Pouze dodržování pravidel Ti přinese efekty, o jakých sníš!

Den s dietou OXY

Snídaně:

Omeleta s paprikou a houbami

397 kcal, bílkoviny 22 g, tuky 22 g, sacharidy 33 g

Ingredience:

  • Vejce 2 kusy, 100 g
  • Celozrnná mouka 1 ½ polévkové lžíce, 22,5 g
  • Mléko 2% tuku 6 polévkových lžic, 60 ml
  • Čerstvé houby 4 kusy, 80 g
  • Červená paprika ½ kusu, 115 g
  • Cibule ¼ kusu, 27,5 g
  • Řepkový olej, 1 polévková lžíce, 10 ml
  • Mořská sůl 1 špetka, 2 g
  • Černý pepř 1 špetka, 2 g

Způsob přípravy:

  1. Houby obrat a nakrájet na plátky, papriku a cibuli pokrojit na kostky.
  2. Osmažit cibuli a houby, přidat papriku a smažit 2–3 minuty.
  3. Vejce rozmíchat s moukou a mlékem, přidat přísady.
  4. Vejce nalít na pánev.
  5. Smažit omeletu z obou stran.

Čaj

Sypaný zelený čaj bez cukru (1 sklenice, 240 ml)

Den s dietou OXY

Ranní svačina

Jogurtový desert s ovesnými vločkami

239 kcal, bílkoviny 11 g, tuky 6 g, sacharidy 39 g

Ingredience:

  • Bílý jogurt 2% tuku 1 kus, 150 g
  • Mražené jahody ¾ porce, 75 g
  • Ovesné vločky 3 ½ polévkové lžíce, 35 g

Způsob přípravy:

  1. Na dno sklenice nasypat lžíci vloček.
  2. Nalít jogurt.
  3. Přidat zbytek vloček.
  4. Jahody rozmixovat na pěnu a vlít na vrch.

Den s dietou OXY

Kuřecí guláš

464 kcal, bílkoviny 35 g, tuky 15 g, sacharidy 54 g

Ingredience:

  • Maso z kuřecích prsou bez kůže, 120 g
  • Červená paprika ½ kusu, 115 g
  • Nakrájená rajčata ve vlastní šťávě, ½ sklenice, 120 g
  • Cibule ⅓ kusu, 36,5 g
  • Česnek, stroužek, 5 g
  • Řepkový olej, polévková lžíce, 10 ml
  • Sušené oregáno, špetka
  • Ostrá červená paprika, špetka
  • Sladká červená paprika, špetka
  • Mořská sůl, špetka
  • Černý pepř, špetka
  • Jáhlová kaše ¼ sklenice, 45 g

Způsob přípravy:

  1. Maso nakrájet na kostky, osolit a opepřit.
  2. Papriku a cibuli nakrájet na kousky.
  3. Osmažit cibuli a česnek.
  4. Přidat maso, papriku a smažit 3–4 minuty.
  5. Přidat ostatní přísady a dusit 6–7 minut.
  6. Podávat s kaší, připravenou podle receptu na balení.

Minerální voda

Voda, 1 sklenice, 240 ml

Den s dietou OXY

Odpolední svačina

Ovocná pěna

173 kcal, bílkoviny 3 g, tuky 1 g, sacharidy 39 g

Ingredience:

  • Mražené jahody 1 porce, 100 g
  • Banán ½ kusu, 100 g

Způsob přípravy:

  1. Oloupat banán.
  2. Všechny ingredience rozmixovat.

Den s dietou OXY

Večeře

Hranolky ze zeleniny

326 kcal, bílkoviny 7 g, tuky 18 g, sacharidy 45 g

Ingredience:

  • Mrkev 2 kusy, 90 g
  • Řepa 1 kus, 105 g
  • Kořenová petržel 1 kus, 80 g
  • Olivový olej 1 polévková lžíce, 10 ml
  • Sušený tymián, špetka
  • Mořská sůl, špetka
  • Černý pepř, špetka

Způsob přípravy:

  1. Oloupat zeleninu a nakrájet na pásky.
  2. Polít olivovým olejem, osolit, opepřit a posypat tymiánem.
  3. Péct při teplotě 190°C okolo 30 minut, občas hranolky zamíchat.

Hořčično – medová omáčka

Ingredience:

  • Hořčice 1 ½ polévkové lžíce, 30 g
  • Olivový olej 1 lžička, 5 ml
  • Vymačkaná citronová šťáva 1 lžička, 5 ml
  • Včelí med 1 lžička, 5 ml

Způsob přípravy:

  1. Smíchej všechny ingredience.

Minerální voda

Voda, 1 sklenice, 240 ml

Dobrá dieta ale není jen o správném výpočtu kalorií. Jde samozřejmě i o to, aby nám vyhovovala i po kulinářské stránce. Zhubni, ale jez to, co máš rád, to je jedno z našich nejdůležitějších pravidel.

Jak to funguje?

Představ si, že kontroluješ svůj jídelníček na daný den a hle… čokoládové pancakes k snídani. Čokoládu zbožňuješ, ale nemáš chuť na sladký začátek dne – chceš něco konkrétnějšího, třeba tousty. Žádný problém! Stačí použít volbu VYMĚŇ. Jedním kliknutím se dostaneš k seznamu jiných receptů, s podobnou kalorickou i nutriční hodnotou. Jednoduše si vybereš něco, na co máš větší chuť!

Den s dietou OXY

Přišel čas… nakupovat! I pro tento případ máme pro Tebe neocenitelného pomocníka v podobě NÁKUPNÍ SEZNAM. Díky němu se ve Tvém košíku objeví jen ty potraviny, které opravdu potřebuješ! Je generován automaticky a zahrnuje seznam produktů na celý den, víkend nebo měsíc. Ty rozhoduješ!

Den s Dietou OXY

Samotná dieta se skládá ze čtyř fází:

Týden 1 DETOX – neboli každodenní dávka koktejlů, ovoce a zeleniny, které očišťují Tvůj organismus a připravují ho k dalším krokům – bez něj ani ránu!

Týden 2 FAT BURNING – zvyšujeme dávku bílkovin a startujeme metabolismus – neboj, množství bílkovin v průběhu diety je natolik velké, aby dobře nastartovalo spalování tuků, ale pořád tak malé, aby neuškodilo Tvému zdraví, které v OXY je samozřejmě na prvním místě. V této fázi sázíme především na zvířecí bílkoviny, např. drůbež a vejce.

Týden 3 STEP – je druhou fází, ve které zvyšujeme dávku bílkovin, zavádíme však větší množství bílkovin rostlinného původu – zamiluješ si jídla s čočkou, cizrnou, fazolemi a hráškem!

Týden 4 BALANCE – vracíme se k rovnováze mezi bílkovinami, sacharidy a tuky. Nyní se do hry vrací i ovoce a zelenina, které byly v průběhu předchozích dvou vysoce bílkovinných etap znatelně omezené.

Tyto fáze můžeš opakovat bez omezení, až do chvíle dosažení určeného cíle. Když dosáhneš svého cíle, přichází čas na dodatečnou výstupní fázi – STABILIZACE. Díky ní se vyhneš „jo–jo efektu“!

Den s Dietou OXY

Podpora a motivace

Uvědomujeme si, že v průběhu diety můžeš mít spoustu nejrůznějších otázek a pochybností. Proto taky po celou dobu diety máš k dispozici tým dietologů OXY. Své dotazy můžeš odesílat pomocí speciálního formuláře nebo na našich profilech na sociálních sítích. Celou dobu budeš pod profesionálním dohledem!

Nic Tě ale nenamotivuje víc, než sledování vlastních úspěchů. Na svém účtu Dieta OXY najdeš speciální záložku, určenou k doplňování údajů z měření vlastního těla. Každý centimetr méně znamená krok blíž k cíli!

Sama už vidíš, jak jednoduše a příjemně se daří dosáhnout cíle s Dietou OXY. Protože OXY je prostě zdravý životní styl – začni s ním už dnes!

Začni svou změnu s dietním plánem vytvořeným speciálně pro tebe.