Jaká dieta je nejlepší? Jak účinně zhubnout bez jo–jo efektu? Tuto otázku si zadává každý, kdo plánuje dietu dodržovat. Odpověď je jednoduchá: optimální volbou je individuálně přizpůsobená dieta. Každý z nás je jiný, výjimečný a jediný svého typu. Jídelníček, který chceš dodržovat, by to měl zohledňovat. Důležité jsou jak fyzické parametry organismu, tak i psychologický aspekt. Pak je možné dosáhnout nejlepších efektů.

Nejstarší dieta světa

Nejednou jste určitě slyšeli, že jediná slušná dieta je tzv. dieta „mj“ čili… méně jist. Jejím jediným doporučením je přijímat poloviční porce než obvykle. Jaký je výsledek? Zmenšením porce o polovinu následuje drastické snížení denní dávky kalorií. A co více, často se to dělá jen „na oko“, a proto se tak omezuje množství dodávaných vitamínu a minerálních složek do organismu. Každý den je přísun kalorií jiný, což rovněž není dobrým řešením. V konečném důsledku se nám možná i podaří zredukovat několik kilogramů, ale nezměníme své výživové návyky na lepší a návrat k větším porcím je základem jo–jo efektu.

Příliš málo kalorií

Jsi tím, co jíš

Nejen množství přijímaných jídel, ale také jejich kvalita je důležitá. Když zmenšíš porce svých jídel, pořád můžeš jíst čokoládu – kromě celé – sníš polovinu. Přijímáš méně kalorií, ale pořád to bude ten stejný cukr bez výživových hodnot.

Nejlepší dieta, jak redukující, nabírací či umožňující si udržet tělesnou hmotnost je taková, která je přizpůsobena Tvému organismu. Zároveň s ohledem na množství jak i na kvalitu. Hotová řešení bohužel nejsou vždy vhodná pro každého.

3 kroky účinné diety

Zaprvé – kalorická hodnota. Pro její přizpůsobení, je potřeba zohlednit parametry organismu jako jsou výška, aktuální tělesná váha a věk. Pouze tímto způsobem je možné se dozvědět, jaká je základní látková přeměna daného organismu. Co to je? Je to základní potřeba na energii, jejíž pokrytí umožňuje pravidelné fungování organismu. K tomu je potřeba vzít v úvahu fyzickou aktivitu a poté v závislosti na cíli nastavit správný kalorický deficit nebo nadbytek. Nejstarší dieta světa Zadruhé – pravidla zdravé výživy. Dieta by měla učit a v důsledku změnit výživové návyky na ty správné. Pokud nám záleží na trvalé redukci tělesné hmotnosti a udržení si dosažené postavy je to velmi důležitý efekt. Kromě toho zdravá výživa zlepšuje zdraví a sebevědomí. Dieta by měla zohlednit celozrnné obiloviny, plnohodnotný zdroj bílkovin, zdravé tuky, zeleninu, ovoce, atd. Jídla by měla být přijímána ve správných odstupech, je potřeba nezapomínat na správné přijímání tekutin.

Zatřetí – musíš jíst to, co ti chutná! Pouze potom budeš dodržovat dietu dlouho a bez větších obětí. Je důležité, aby byla chutná a v souladu s Tvými preferencemi. Takové řešení bylo použito u Diety OXY. Dieta je přizpůsobena dle Tvých fyzických parametrů. Díky tomu při jejím dodržování prakticky necítíš, že jsi na dietě, a účinně se krok za krokem přibližuješ ke své vysněné postavě.

 Jez svá oblíbená jídla

Nejlepší dieta je taková, která je přizpůsobená individuálně. Každý z nás je jiný, neopakovatelný, a proto je to také nutné zohlednit ve způsobu výživy. Zmenšování porcí na vlastní pěst bohužel není dobrým řešením. Takovou dietu rychle přestaneš dodržovat a jo–jo efekt je možné považovat za téměř jistý. Nejlepší dieta je taková, která zohledňuje nejen parametry organismu, ale také psychologický aspekt. Díky tomu jíš svá oblíbená jídla, ve správných porcích, učíš se přitom zdravé výživové návyky a než se stačíš rozkoukat, dosáhneš svého cíle. Vyzkoušej dietu OXY, která splňuje tyto kritéria, zhubni a přesvědč se, jak je to jednoduché!

Máš počítač, tablet nebo telefon?
DIETU OXY budeš mít pořád u sebe!